Wednesday, August 5, 2009

pemusnah hidop...

kawan...sahabat...teman.....

ape kawan tu?? teman?? sahabat??
aku keliru...ape adab berkawan..
aku sangat2 x sangka yang selama nie aku dimainkan oleh orang yang aku anggap SAHABAT BAIK...
kenapa die burokkan aku kt bf aku??
nape die fitnah aku???
bukan ke kawan baek xkan burokkan kawan die sendiri??

aku heran.........

kenapa.....ape salah aku kat die....
sampai hati die hancurkan persahabatan yang da hampir 10taun kawan....
die da tnjuk sape diri die sebenar.....
sebelom nie,die datang cari aku mtak guide untuk make over diri die.....
tapi lpas da brubah jadi ape yang die nak,die tikam aku balik...
kawan ke tu?.................
maybe die ase die cantik sngat da...(die sowg je ase)
aku xdpt maafkan dye....salah ke??
nie gambar die...korang judge la sendiri....



NUR AMALINA BINTI KHALID
(si penipu dan tikam blakang kawan)


p/s : korang ade kawan baek?? kalu ade,xpayah la jeles2 dgan ape yang diowang ade..xpayah burokkan diowang... korang patotnye ag bangge...korang patot bertuah...sebab diowg tu KAWAN BAIK korang gak....

No comments:

Post a Comment