Saturday, September 26, 2009

selamat hari raya :))


selamat hari raya . dum2 bunyi mercun . lala ~~ seronok betol raya kali nie . semua adik bradik aku x balik pon . haha . neither angah amy or si bangsat tu . ahaks . tp sume x penting . aku ade untuk memeriahkan satu umah aku yang hanya di diami aku abah n mama . hihi . erm . raye pertama aku berhijrah ke umah mak chaq a.k.a chef terhebat famili hahaha . tolong masak bihun sup pastu merayau kuar dgn cousin2 . hihi . sampai malam bawu tingat jalan balik umah (mama cakap :)) raya kali nie sume nye best2 . tp baju raya kene bli sendiri . hukhuk . nie la baju raya aku hehe .


lokasi : umah mak chaq
mood : perasan ayu :)

raya kali ni jugak menyebabkan umah aku mengalami kebanjiran botol BOTOL air yg dhidangkan kpd tetamu . hahaha . aku yg minum lebey . after 2 days raya , aku n mama start being MAID kemas umah . hihi . miss mama abah .

SELAMAT HARI RAYA SEMUA . duit raya tarak dey macha :)

No comments:

Post a Comment