Wednesday, August 11, 2010

berbuka ikan bakar :P

aku berbuka ikan bakar yang sgt sedap . nak tau kenapa sedap? sebab dibelanja oleh KAK EIFA . hikhik.. trimass kak eifa sbb sudah membelanjakan kami bertiga nih . ngeh2 . lain masa blanja lagi . lebih2 lak aku nih .
nyway, nila kali pertama berbuka puasa aku asa sgt puas ati semasa dimaktab . umah len citer keh . :P kami makan sampai sume da xlarat nk bangun . sampai nk masuk ke keta pon masing2 da mengah2 . hahaha . ape kes la kami nih . tapi apa pun aku sangat suka berbuka tadi . hihi . trimass again n again .:P


p/s : nk makan tu jgn la mcm aku sampai xlarat nk bangun . hahah . makan sepinggan je tapi air nye sampai 4 gelas . hahahaha . amik kau . mau x senak pewot . da macam belon air je ase . ingat! makan berpada2! hihi peace yawww .

No comments:

Post a Comment