Thursday, August 19, 2010

hari raya cuti almost come :)

Da seminggu aku puasa kat maktab nih . aku asa bosan gila sbb ari2 p bazar asyik2 lauk yg sama ja . apa yg aku suka mmg xdak kat sini . nk xnk aku kene tunggu balik sp jgak la bawu aku dapat makan makanan fav aku . hurm, puasa kat sini xsemeriah mcm kat sp . sume nye messy n doesnt feel the spirit of ramadhan . haihh . bosan! xde dgr bunyi mercun , xde ayam percik , xde air tembikai potong . but i dont care anymore coz cuti aku da ondaway coming . haha . 26hb ogos nie aku akan balik ke SP terchenta . 3 minggu kott . :P 1week= SBE + 1 week=cuti puasa + 1 week=cuti raya .. TERBAEKK!! .. hhahaha .. sgt swonok . n i wish dat day come faster .

p/s : pom! pom ! kababom! bunyi mercun . hehe . jangan maen mercun sampai putus jari dah le .kalu x putus lagi, means boley maen lagi mercun . hoyeahh! :)

No comments:

Post a Comment