Tuesday, August 10, 2010

salam ramadhan :)

salam . :) arini da pun bermulanya ari pertama aku berpuasa . hihi . ase sangat teruja . xtau nape terujanya pon . but aku ase sangat tenang even pg tadi mase nk bangun sahur punya lah liat . haaaiiihhhh . ;p akhirnya aku bangun juga dgn bersahurkan air soya yeos yg sodap tu . slllruup!

arini ade class n aku pon g la class cam biase but aku tgk sume owg cam x bermaya ja INCLUDED me . hahaha . subjek arini boring sangat tambah lak waktu math tadi . YA RABBI ngantuk btol . ape nk jadi la dgn aku nih . then mase rehat aku g la kat awan (arnab kesayangan ku) . masuk2 je bilik tu aku tgk ade sekor arnab da terkulai layu ditasik madu . hurmm . the bunny has passed away . sian sangat aku tgk . itu arnab arip warne brown . die meninggal pada hari pertama puasa . semoga rohnya berbahagia di syurga . :) then i pon sambung main dgn awan .

da penat main , aku pon masuk klas sambil diam .sbb aku da xlarat nk bercakap . hikhik . tp ade gak dak2 klass aku yg masih bermaya untuk menjerit . hahah , bob la sape lagi . :)
tu saje la cter aku untuk diari ramadan aku untuk ari yg pertama nih . semoga aku dapat menahan nafsu dari segala godaan yg ada . peace! love u all muaxxx! :P


p/s : aku harap korg pon dapat tahan nafsu gak sbb ade manusia nih nafsunya xdapat terkawal . hihi . especially lelaki yg MEROKOK . daa~ :P

No comments:

Post a Comment