Tuesday, August 10, 2010

saya mahu makan itu

aku kempunan . nak makan megi ketam sebab arini ja banyak kali anas,buyom n bob perli2 aku . menunjukan sesepit ketam kearah ku sambil tersengih . apakah? huhu . :( citer die bermulanya disini .. :(

ade satu ari tu. dak class aku bsing dok sembang sal megi ketam . aku pon yg dengar ape ag . trus ase nk makan laa . aku tgk pic meggi ketam tu YA ALLAH , sedapnya . ketam BAPPOK beso . haha . instead aku ase mangkuk tu yg kecik . setelah menyoal siasat dimanakan kedai tersebut , aku pon mtak green light dari laki aku dulu n he saik OKEY! hah, aku ape ag ,sewonok cam owg giler lah . balik bilik sampai xtido mengenangkan nk makan megi ketam .

pukul 6.00ptg tu, aku pon turun asrama nk g kedai megi ketam tu . sesampainya disana . OHH TIDAKKK!!!! kedai tu tutup!! dalam ati menyumpah seranah pakcik megi ketam .huh! jauh tau kami datang . waa .. aku pon da start tarik muka yg semasam2nya . haha . sian laki aku . die terpaksa melayan karenah aku nih . then boo berkatalah , "jom g makan ikan bakar lah " aku dgr je IKAN BAKAR trus tersentap . da xingat pasal megi ketam .

hahaha . sampai je kedai ikan bakar , aku pilih ikan yg besar sbb nk ganti megi ketam . hahah . xde kene mengena kan . suka ati aku la :P . lepas makan IKAN BAKAR , SOTONG BAKAR , LOBSTER BAKAR , PETAI dan NASI PUTIH aku kekenyangan . trus x ingt pasal megi ketam . haha.

setibanya aku kat kelas arini , anas buyom n bob cakap yg kdai megi ketam tu bukak lak . ADOIII . sakit kepala lutut aku dgr . mmg nk kene pak cik ketam nih . saye ketamkan pakcik bawu tau .

hahaha . jadi sebb tu la ku kempunan nye . sume salah BOB , ANAS , BUYOM . hahahahah .


p/s : aku akan makan jugak megi ketam tu satu hari nnt . grrr . ggrr . wooff! woff! :P

No comments:

Post a Comment