Monday, June 29, 2009

kegirangan...kesukaan...kesedihan...


arinie aku col kwn bek aku...then she gave me a news yang mmg aku harapkan..
kawan bek aku (zaty@alip) dapat maktab kat cheras!!! whoaaa...
mmg swonok abeh arr kawan..
tapi aku lak yang sedey..nape aku sedey??
sebab dye xdapat kt maktab aku..aku hope sangat2 yang dye dapat maktab aku..biler dye cakap je dapat maktab cheras aku jadi..................
BLURR...
SADNESS..

MADNESS..

xtau nape,maybe aku terlalu hope sangat dye join maktab nie...
hurm,alip.....i'm missing u damn much....missing our powerpuff team..hukhuk..
now,aku BERNEKAD akan pergi ke cheras sekerap mungkin untuk bersua dengan si yayunk aku tuu...
CHERAS!!! ALIP!!! HERE I COME BABE!!!!


  • hari terahir cuti aku dengan dye..hukhuk...
  • kami suke melalak..lalala~~...

p/s ; if korang ade bestfwen,jage laa elok2...coz xramai yang sentiasa ade dengan korang mase2 korang sangat memerlukan sumone...

No comments:

Post a Comment