Friday, April 15, 2011

goodbye ASSIGNMENT, hello EXAM :)

huh! ingat kan bley jek nk rileks, golek2. naahhhhh...golek cam tong drum! :P tapi tak kusangka, UAK hubungan etnik esok!!! waaaa!!!! sambil menarik ekor abu (kucing blok aku) dengan rakusnya!! ape nk uat nih?? buku satu haprak pon xbace. bajet da penuh ilmu sangat lah kan. tp xpe, aku pon mele la tarik laptop search tenet for isi2 penting hubungan etnik. TETIBE je! Fb aku terbukak sendiri!! padahal mmg diri sendiri yg bukak. MUSYKIL nih! haaaa.. aku pon ape lg, demi nk mengechek ape yg ade kat fb aku nih (notifications lah tu) aku pon trus melayani Fb nih sampai aku lupe ape agenda sebenar aku ngadap laptop. haihhhh. so aku da berejam depan fb, then ade sowg budak nih cakap kat aku.

"Amboiii. sedap layan fesbuk nampak. tak teringat nak baca buku ka? exam nnt kuaq soklan pasai fesbuk ka cek oiii?? dia tny sapa pengasas fesbuk ka??" kata beliau.


aku dengar2 jek. PERGHHHH!!! AYAT SENTAP habaq hang! hahaha. trus sign out fesbuk dan mula membaca nota2 Hubungan etnik. amboih2, depa la ni da pndai noh uat lawak kat kita. (merujuk kepada budak yg sound aku td) hahaha. tp bagus lah coz menyedarkan aku bahawa fesbuk nih buang masa! buang masa pon aru2 dok ngadap fesbuk gak kan. sighhh~ =_="

so, lepas aku berblog nih, aku nk study tau. nk bace nota kat internet. BUKAN FESBUK!! heee~ aku akn kuatkan iman aku untuk tidak berfesbuk. angan2 mat jenin nih. :P so, semoga kita ketemu lagi blog dan fesbuk! (untuk 3 4 jam sahaja hahaha)

saya sangat comel waktu study! (mata ke atas, tangan ke dada) :D

P/s: dalam nk study tuh, last2 aku tegolek gak atas katil. so korg yg nk study tu, avoid lah tempat yg terlalu selesa hingga terasa nk pejam mata. hahah. avoid jugak dr bukak fesbuk sbb aku kompom korg xkan blaja punye. bhaahahahah.. calobebeh!



No comments:

Post a Comment