Monday, August 31, 2009

selamat ulang tahun sayang! :))

hari nie 1 september genap la hubungan aku dengan mohd haziq...
xsangka da setaun kami couple..ase mcm bawu je knal..haha..
aku masih ingat 1st time aku hang out dgn die,mcm2 pwangai aku tnjuk tp die xkesah pon..
n sekarang,die still trime aku seadanya..huahua..
semalam kami g KB..jalan2...
best sangat sbb aku g cri baju raye dgn cima..huhu..tapi xjmpe yg bkenan..
then,balik tu kami singgah bukak pose kat SUETOMYAM..sedap owh..
aku n haziq mamam colek sotong..hikhik...seriously ase die pelik..haha
then,sampai je maktab aku g cafe..lepak2 jah...dgn si hubby...

kami sambut anni kami tepat2 pkul 12.00 midnite..
pergh..xpah aku uat..slalu wish dalam hp jah..haha
maseh hubby... :)
then aku pon bagi adiah xseberape kat die..n seems that he like it.. (gosh...seb baek suke.. :) )
then die bagi aku hadiah gak....aku dapat new TEDDY!!! 4 ur in4mation,aku nie bears addicted..haha...

name teddy bawu aku die yang bg..that it MR TED..haha..thanx hubby....

i wish we will always being together...sayang b deeply..sungguh x tipu.. :)

No comments:

Post a Comment